Persbericht: Transsmart koopt aandelen terug van Technostarters Fonds Zuid-Nederland

Het Technostarters Fonds Zuid-Nederland en Transsmart gaan na een succesvolle samenwerking van ruim 5 jaar uit elkaar. De aandelen zijn terug verkocht aan het management.

Roger van Son, algemeen directeur Transsmart: “Dankzij de financiële injectie van Technostarters in 2011 is het gelukt om van een creatieve startup door te groeien naar een gezonde en ambitieuze speler op het gebied van creatieve verzendsoftware. Zonder hen was ons dat nooit gelukt. De afgelopen paar jaar zijn we uitgegroeid tot een gezonde onderneming en daarmee is het doel van de Technostarters participatie bereikt. De uitdagingen voor Transsmart zijn het doorzetten van de groei en internationalisatie.”

Over Transsmart

Transsmart bouwt innovatieve verzendsoftware die meer dan 50 webshops, ERP- en WMS-systemen verbindt met meer dan 300 vervoerders wereldwijd. Met ‘out of the box’ oplossingen voorzien de logistieke experts van Transsmart hun MKB-klanten in binnen- en buitenland van oplossingen die hen helpt het verzendproces transparanter, goedkoper en efficiënter te maken.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Roger van Son. Bel 088-126 0302 of mail: info@transsmart.com. Óf bekijk voor meer informatie www.transsmart.com

Over Technostarters Fonds Zuid-Nederland

Technostarters investeert in innovatieve, jonge ondernemingen die zich toeleggen op het ontwikkelen en distribueren van nieuwe producten. Het fonds richt zich op Zuid-Nederland. Het zwaartepunt ligt echter op Zuid-Oost Brabant, het centrum van technologie in het gebied.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Technostarters Fonds Zuid-Nederland B.V.: Gert Jan Vaessen, directeur Technostarters.

E-mail: gjvaessen@bom.nl